Gamificación
A Gamificación é unha técnica de ensinanza na que o aprendizaxe da lugar mediante o translado dos contidos a un formato de xogo, polo que os alumnos e as alumnas están máis interesados nas unidades didácticas.
Nesta pequena infografía preséntansenos as 10 claves para que a nosa implementación da gamificación sexa un éxito.
A partir da coñecida técnica dos contos interactivos dos anos 80 para fomentar a lectura entre os nenos e nenas así coma dos adolescentes, deseñamos o noso propio. Esta técnica consiste en escribir unha historia na que cada certo tempo deixan que sexa o lector quen elixa como continúa o libro. Se lle indican as páxinas ás que debe pasar para continuar ca opción que escolleu, ata que remate a historia. Para poder leer o noso conto, deberás seguir esta mesma dinámica.
Neste conto os nosos protagonistas, Mariña e Pepito, precisan da nosa axuda para tomar decisións, as cales cambiarán o transcurso da historia.
Mariña e Pepito - Conto interactivo
7
Comentarios
Publicar un comentario